Herpositionering van een belangenbehartiger

Keurmerk Onafhankelijke Mondzorg (kortweg KOM) is een belangenbehartiger voor tandartsen en mondhygiënisten. De organisatie komt zowel binnen Nederland als op Europees niveau op voor de belangen van hun leden. Ondanks dat de organisatie op dat vlak goede stappen heeft gezet, was de het niet in staat om deze boodschap goed over te brengen aan partners, stakeholders en de leden.

Onze aanpak

Samen met het bestuur van Keurmerk Onafhankelijke Mondzorg ontwikkelden we een nieuwe digitale strategie bestaande uit drie pijlers:

  1. Visie en Ambities
  2. Thema’s en doelen
  3. Roadmap en praktische toepasbaarheid

Om het succes van deze aanpak te kunnen waarborgen was het van belang om alle betrokken partijen aan boord te krijgen.

Het resultaat

Binnen enkele maanden ontwikkelden we een volledig nieuwe strategie voor ‘het KOM’. Deze werd doorvertaald naar een nieuwe online propositie, een contentmarketingstrategie en concrete eindproducten. Maar belangrijker dan dat, we creëerden samen met het bestuur van het KOM overzicht, duidelijkheid en goede processen. Gezamenlijk vormt dat een fundament voor de tandheelkunde van de toekomst.

Is jouw startupOnze volgende uitdaging

  • Ferry Bouzidi

  • Directeur

Ken je een startup idee dat bij ons past?

Wij accepteren op dit moment nieuwe opdrachten. En belonen onze tipgevers, agenten, affiliates en andere aanbrengers voor het aanbrengen van nieuwe opdrachten.

Samenwerken?

Copy link
Powered by Social Snap