LinkedIn Stories: is jouw organisatie er al klaar voor?

Het kon niet uitblijven: LinkedIn Stories. Na Snapchat, Instagram, Facebook en Medium komt ook LinkedIn binnenkort met het stories. Over het inmiddels bekende schermvullende content werd al veel gespeculeerd, maar is nu officieel aangekondigd LinkedIn’s head of content products, Pete Javies.

In zijn artikel op LinkedIn Pulse werd vorige maand door Javies uitgelegd dat er momenteel bij LinkedIn intern getest wordt met LinkedIn Stories.

Vorig jaar begonnen we ons af te vragen hoe Stories er in een professionele context uit zou kunnen zien. … Ze verspreiden zich om een ​​goede reden: ze bieden een lichtgewicht, leuke manier om een ​​update te delen zonder dat deze voor altijd perfect moet zijn of aan je profiel moet worden gehecht.

Pete Davies op LinkedIn Pulse

Het verleden van LinkedIn Stories

Het is niet de eerste keer dat LinkedIn Stories naar buitenkomt. In 2018 begon LinkedIn met het testen van LinkedIn Stories, maar alleen voor universiteitsstudenten.

Die versie was bedoeld om mensen van verschillende universiteiten te helpen bij het delen van ervaringen. De logica hier was dat Stories een meer essentieel hulpmiddel werd voor communicatie tussen jongere doelgroepen en dat het platform een vertrouwder deeloppervlak zou kunnen bieden, wat vervolgens meer betrokkenheid zou stimuleren.

Wat wij ervan verwachten?

Ik ben verheugd om te zien hoe Stories creativiteit en authenticiteit zullen brengen in de manier waarop leden meer van hun werk delen, zodat ze de relaties kunnen opbouwen en koesteren die nodig zijn om productiever en succesvoller te worden.

Ik zou graag willen weten wat je denkt. Gebruik je Stories op LinkedIn? Wat ga je delen? Wat wil je zien in een Verhalen-functie op LinkedIn? Laat het ons weten via onze Instagram (@forwardisnl). En wie weet zien we elkaar snel op LinkedIn.

Is jouw startupOnze volgende uitdaging

  • Ferry Bouzidi

  • Directeur

Ken je een startup idee dat bij ons past?

Wij accepteren op dit moment nieuwe opdrachten. En belonen onze tipgevers, agenten, affiliates en andere aanbrengers voor het aanbrengen van nieuwe opdrachten.

Samenwerken?

Share via
Copy link
Powered by Social Snap